Jubileumsfest med utdeling av fem nye æresmedlemskap

Postet av Hof IL den 3. Okt 2024

Lørdag 28. september var det duket for 125 års-jubileumsfest i Hofhallen.

Toatsmaster Torbjørn Lian ledet rundt 100 festdeltakere trygt gjennom kvelden. Styreleder Tom Arne Akerholt ønsket velkommen og Eira Weseth fremførte en jubileumsberetning med en oppsummering av 125 år. Jubielumsberetningen finner du her.

Andre taler ved ordfører Alf Johan Svele, leder i Vestfold og Telemark idrettskrets Hans Martin Bærefjell, Gullhaug IL og Botne skiklubb.

Underholdning ved Hofnarren, Livesolutions.no og DJ Mama.

Aneldningen ble også benyttet til å utnevne 5 nye æresmedlemmer. Følgende ble utnevnt til nye æresmedlemmer: Kjell Vidar Wike, Jette Bekkestad Anholt, Terje Tormodsrud, Ottar Nordseth og Eira Weseth.

Fra venstre: Jette Bekkestad Anholt, Kjell Vidar Wike, Ottar Nordseth, Eira Weseth og Tom Arne Akerholt

Vi vil også takke Ann Katrin Solberg for flott dekking av bord, og Skibergkoret og Raghild Kristiansen for god servering av mat!