Idrettens dag

Postet av Thorleif Rustad den 1. Sep 2019

Hof ILs tradisjon med å arrangere Idrettens dag første søndag i september ble i år igjen et vellykket arrangement. Deltakerrekord i Hofløpet med 95 påmeldte og 65 barn som deltok på fem aktiviteter for å få premie vitner om mange tilstede i og ved Hofhallen på Idrettens dag.

Knut J. Johnsens idrettspris ble delt ut til Signe Marie Røed. Det kan du lese mer om her.

Fremmøtte fikk se og prøve seg i våre gruppers aktiviteter. I tillegg hadde vi besøk av Holmestrand petanqueklubb, Hof paragliderklubb og den nyoppstartede Holmestrand frisbeegolf.

Nyinnkjøpt vant til fotballbanen var populært. På kunstgresset kunne man prøve å ta ferdighetsmerke.

Hoppgruppas "hoppbane" er populær. Her er Fredrik Gurrik i svevet.

Langrennsgruppa hadde satt opp hinderbane hvor man kunne prøve rulleski.

Turngruppa hadde flere varierende aktiviteter inne i Hofhallen.

Klatreveggen er alltid populær under Idrettens dag.

Håndball hører med i Hofhallen på Idrettens dag.

Det planlegges Frisbee-golf ved Hof Golfbane. Ser vi noen kommende "Frisbee-golfere"?

Petanque er en fin aktivitet for store og små.

Et vellykket arrangement trenger alltid noen frivillige hender. Her Hof ILs leder Eira Weseth sammen med Anne Marie Rustad som delte ut premier til barn som deltok på fem aktiviteter.
Foto: Magnus Franer-Erlingsen, Jarlsberg Avis

Øvrige foto: Hof IL

Klikk her for å se flere bilder fra Idrettens dag.

Ser du et bilde du ønsker vi skal fjerne fra vårt bildegalleri? Send en epost til post@hof-il.no